mycket köra bil

Idag har jag kört en himla massor av bil. Först långt ut åt helvete utanför norrköping för att kolla på katten, sen hem igen och då blev det förbi MC för hela familjen skrek efter mat. Sen hem till pappa. säg att jag har kört ca 2,5 timmar bil idag sammanlagt! Jag är helt slut i hela kroppen. Förstår varför vissa inte vill köra så långt! men jag klarade det fint fint! Dock var det tråkigt utan musik, för våran stereo har lagt av i bilen, det suger!
Annars var katten jätte söt blev katten i mitten istället, jag vill att han ska heta Zacke, vad tycker ni passar ? Ge förslag!

Nu är jag helt slut och funderar på att gå och lägga mig, imorgon kommer även bilder upp på det jag har köpt, köpte en lång t-shirt på monki och sen en klänning på cubus. Sen fyller även bästa tobbe år imorgon så ska köpa present till honom imorgon med! Sen på kvällen blir det hem till nathalie och ha lite myskväll för tobbe. se på film och dricka vin, kommer bli kanon mysigt! Blir även att sova där! Så blir inte så många inlägg imorgon och sen på onsdag ska jag till polisen och fixa ett nytt pass och sen ska jag hem till mamma och sen hem hit igen!

Nu ska jag göra annat, kanske skriver mer senare!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Han ska heta cesaer....

2008-07-01 @ 09:16:54

Kommentera inlägget här:

vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback