min bebis

Nu kommer tårarna, jag sitter och gråter. Jag vill att han ska vara här hos mig, NU. När jag går och lägger mig snart vill jag att han ska ligga på sin plats i mitt fönster och snarka. Men där kommer han aldrig ligga mer, aldrig mer på min DIF kudde framför fönstret. Kunden som aldrig har blivit tvättat för att det är hans, bara hans kudde! Jag kommer aldrig ha någon att berätta mina problem för, aldrig ha någon att kasta mat med, aldrig någon att säga sitt fint och high five.
VA FAN ÄR DET HÄR! aldrig ha någon som springer fram med stort leende på läpparna och en viftade svans när jag kommer hem från pappa en vecka, aldrig någon som pussar på mig när jag är ledsen. Jag kommer inte klara det. Han är min räddare i nöden när det gäller kärlek. Han ger ut sådan kärlek.
Vem var det som tog han om dig när du opererade dig när du låg och skrek hela nätterna. Vem var det som var vaken för din skull och klappa dig på ryggen och sa att allt skulle bli bra så du kunde få sova. VEM VAR DET ? JO JAG! Du kan inte göra så här mot mig.

Jag låter som om jag ska mista min mamma eller någon annan i min familj. men det är bara en jälva vanlig hund jävel som ska avlivas. men tosse är min bebis, han är min tjockis och jag älskar honom så jälva mycket. Han är verkligen världens underbaraste hund. och jag menar det jag säger. Alla som har träffat honom vet hur jälva underbar han är. Varje gång han träffar nathalie blir han lika glad och varje gång han träffar muppen bli han också lika glad. Han är en sådan jälva GLAD hund.
HELVETES JÄLVA HOR PUNG säger jag bara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback