midsommar 08

Jag är hemma igen, och jag lever? Helt otroligt!
Jag ska säga er att jag har ingen ork till att berätta om allt i minsta detalj. men kan skriva lite smått och gott som hände!
Torsdag: Kom dit runt ett tiden, började fixa och dricka. Folk började droppa in mer och mer. Folk blev lite för fulla för att laga mat men till slut gick det. Jag somnade ute på altanen i en soffa och sov inte direkt min skönhetsömn, fyra på morgonen tog tobbe och jag en cigg och såg ut som levande lik!
Fredag: vadå alla var sega? Ett blev det midsommar mat och snapps visor med både jäger och sprit. Jälva nice! Dans runt midsommarstång med tjejorna, snurra inget bra har jag och madde kommit fram till. Sen blev dragkamp och vårat lag vann, vadå bäst? Hem dricka och alla var skapligt sega, vid åtta blev det fotboll mot ett annat hus som var vid vattnet, jag stod i mål och ja, jag har ont i både min mage och min fot, hur? Vi kan säga så här, jag var full! Förlorade gjorde vi med men glada för det var vi! sen blev det festa festa festa festa festa! Jag somnade TOLV, ja, jag var full som vanligt!

Nu ska jag gå och köpa mig en pizza och vara glad att jag överlevde resan!
Hade ni en bra midsommar ?



Jag körde på stort

Mer bilder kommer när jag har fått alla bilder från alla kamerer.

Kommentarer
Postat av: Jonas

är inte jäger sprit??? :O

2008-06-23 @ 20:01:47

Kommentera inlägget här:

vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback