kärringstop

Blev inget bada för mig idag, men jag överlever ändå faktiskt! Det är ju bra att jag överlever. Skulle ju inte vara kul om jag skulle vara död!

Jag har verkligen inte gjort mycket idag, när jag kom till mamma så somnade jag på soffan och sen i min säng. Trött är jag iallfall!
Sen fick jag kärringstopp mitt i en rondell idag när jag körde hem från pappa. Sen höll jag också på att köra i diket när ratten fastnade på något vänster och min pappa säger "det blir så ibland när bilden är överhettad" jag höll allvarligt på att bli galen.

Imorgon har jag en kort dag och slapp, det sitter fint nu i sista veckan. Först på SH ska vi spela spel och fika, kan ju inte ta en timme direkt sen på svenskan ska vi säkert också fika. Sen är svenskan och sh slut för denna termin. Känns skönt!
Imogron börjar jag på mitt nya jobb, börjar redan bli nervös. men bella får hjälpa mig så jag klarar mig!

nu ska jag börja min svullokväll snart som innehåller ostbågar och hallonsoda! Nästan klassiskt ;)
Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback