Jälva bussar

Cp sverige,
jag nathalie och viktor satt inne på cico för att ida jobbade och kollade på fotbolen, jälva cp sverige säger jag! Efter det kom madde och viktor och madde skulle på bio. Jag och nathalie åkte hem och bestämde oss för att åka in igen för att käka kebab. Vi åt den dära tjockis kebaben på kebabbaren och jag behövde inte så säga något!
-Hon ska ha en trea,
-med mycket mycket sås
-Eller hur?
-Och en cola
Jag bara nickade! hahahah
Räcker det med sås? Säg till så får du mer!
HAHA

Men iallfall efter kebabbaren väntade vi på emil och då hade även andy kommit och gjort oss sällskap. Då hör vi BOOM! Då hade en bil och en moppe krockat. där stod vi ett bra tag, sen kom även robin och patrik? sen helt plötsligt var det bara jag, robin och nathalie var! Vi gick runt på ågatan och kollade på allt folk, det var kul fast kontisgt när man bara är där när det är kväll och full, och så var man nykter för en gångs skull! HAHA

IDAG BÖRJAR DET MED NYA BUSSAR I LKPG!
Jag börjar redan bli galen faktiskt, har inte åkt än men så det ser ut. Det kommer ta mig och nathalie ca 30 minuter att komm in till resecentrum när det senast igår tog mellan 10 - 15 minuter. Kallar ni det snabbare och tätare bussturer! KISS MY AAAAAAAS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback