JAG VILL SOVA

Jag fick natt besök inatt! Vid två kom natt besöket och vid tre var vi hemma igen. Det var trevligt att träffa honom eftersom jag inte sett honom på nästan 2 år. Ibland får man ha mysigt! Slapp ju iallfall sova själv och det var SKÖNT!

Annars sitter jag här och rör mig inte allt för mycket, är så otroligt trött att jag kan somna vilket sekund som helst. JAG VILL SOVA! hungrig är jag med. och lyssnar på samma låt om och om igen. Men nu bytte jag. YEAAAAAH!

ska bort till bella om ett tag och hämta våran grill som vi hade i fredags. Sen ska jag hem till mamma och då ska jag köra! Sen kanske det blir bilbus ikväll och även träffa emil som ska ha sin keps han glömde!

HEJ HEJ HEJ HEJ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback