JAG ÄR GLAD

Vet ni vad?
idag är jag glad för idag tjänade jag 789 kr på 4 timmar. Jag sålde 4 gånger idag och under dom 4 timmarna tjänade jag 197 kr i timmen. Vadå att jag är glad? Det känns så skönt att börja första dagen med att sälja 4 gånger. Det stärker självförtroendet när det gäller alla samtal. Det är en slappt jobb eftersom dom vi ringer vet om vad vi säljer eftersom Dom har viasat. Hoppas det går lika bra imorgon!

Idag i skolan städade vi och busade runt, claesson tog sönder johannes shorts så det såg ut som han hade kilt på sig som var trasig. sen var vi allmänt busiga. Det var sista bygglektion inne i skolan för alltid. Det känns konstigt att nästa år blir det ingen bus med grabbarna i skolan, utan då blir det riktigt jobb ute på företag.

IMorgon är jag ledig vilket jag behöver, jag sover inte om nätterna och är istället jätte trött på dagen. Vet inte alls hur många power king jag dricker på dagen för att vakna till. men vid fem är det dags att jobba igen och på fredag är det skolavslutning klockan nio ohc få betyg, sen är vi tvingade att se på när treorna springer inne i ishallen.

Nu ska jag spela harpan, nörd jag är!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback