inge vidare

Idag gick det inge vidare på jobbet, väldigt frusterande när jag behöver pengarna så mycket. Fick iväg två iallfall. Så fick nöja mig med det. Blev roligt när bella kom till jobbet runt fem, prata om våra midsommarfirande och om vi skulle hitta på något bara vi två vilket det nog kommer bli. Underbart!
Har kommit bra överns med alla på jobbet nu också så det är kul att kunna prata om saker utanför jobbet. Det är riktigt trevliga jobbarkamrater jag har! Det betyder väldigt mycket annars är ju inte jobbet man utför roligt!

Har tryckt i mig lite mat, blev resterna av pizzan som vi åt igår. Dock blev jag hur mätt som helst efter den lilla biten. Väntar nu ivrigt på att nathalie ska ringa, hon hade något hon ville bekänna för mig, jag har mina aningar om vad det kan vara faktiskt! men jag kan lika gärna vara fel ute!

Imorgon jobbar jag mellan 17:00-21:00, det känns skönt! men sen blir det två långa dagar igen, kan även hända att jag behöver jobba på söndag med, men det vet jag inte om jag har någon lust med! Vätternfestivalen lockar väldigt mycket på lördag och mina vänner är lika på! Var tydligen bäst band på lördagen säger nathalie. Vi får se helt enkelt! Annars skulle det inte sitta fel med en hemma helg.

Nog med det nu ska jag kolla lite på bbd! Hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback