Godnatt denna fyllenatt

pappas 40 års fest är fortfarande i full gång och jag har fått redigt snygga bilder jag ska visa er. min kära far är verkligen jätte full, men det är alla! tomas har tagit ut sin projektor ut till altanen så alla har flyttat borden och dansar för fulla muggar! har suttis där sen ca elva. Det har varit ett skratt för livet. Druckit lite cider och dansat. "vuxen" fest är faktiskt kul! Speciellt när alla är så fulla!

men nu ska jag och mimmi hoppa i säng i allt oväsen för imorgon blir det upp tidigt! Halv tio blir det av till varamon och man orkar sig upp rettaresagt! Men vi håller tummarna. Sen på kvällen blir det hem till ida på mer partajj. Dock en ganska nykter helg! PRIMA SKINKA JAPP JAPP!

GODNATT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback