God dag bloggen!

vi säger så här, man har aldrig tråkigt hemma hos anton och nellie. Alltid lika värt att festa där! Igår gick klockan otroligt fort, jag kollade på klockan efter jag hade varit och hämtat nathalie vid bussen med Alexandra (Per) moppe. Jag har ont i mina öronen efter hur högt hon skrek, hon tyckte jag körde som en galning. Vilket jag definitivt inte gjorde! Sen iallfall kollade jag på klockan och då var hon exakt 23:09 sen kollar jag på klockan igen och då är klockan 01:23, hallå? Vart tog tiden vägen? Gick mest runt och busade med timmy och "leif" (Henke) annars ett namn på honom är älskling, jag var hans och han min, jahahråååå!
Vid två tiden blev det mat, smarrigt! Sen ville jag och "min älskling" sova, så vi tog en madrass och la oss i hallen och frös. Vid sex kom timmy och B och sa hejdå för dom skulle gå till bussen! Jälva rolig kväll, tyckte bella med! Jag tror alla som hade någon att sova bredvid hade sex, eller jag vet det! jacke fick två olika och det fick N också. Jaharåå men jag och nathalie fick nöja oss med varsin. HAHA!

Nu är korven klar!
Ikväll blir det vätternfestivalen. Dricka och ha kul med "gänget" igen.
Outfit kommer sen

Kommentarer
Postat av: carrroo

haha, nee ni hade ju kul det hördes i telefonen, jag saknar dig alexandra, du får kom hit NU, och ta anton och hela gänget med dig <3

2008-06-28 @ 18:48:53

Kommentera inlägget här:

vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback