fotbollskväll

Jag fick min pizza tillslut av sebbe som kom på besök för att kolla på fotbollen med mig. Fräsch eller något sånt är jag definitivt inte. men ibland är det så. jaharååå! kan vel bara säga grattis spanien till vinsten, dock höll jag ärligt på tyskland. men spanien var ju bättre som sagt! Hallelujha!
om ca 30 minuter börjar mina 3 nyttiga veckor, tror ni att jag klarar det? jag är osäker redan nu, men som sagt JAG SKA klara det! har annars 30 minuter på mig då att äta upp mina chips och dricka upp min läsk, men det gör vel inget om jag inte är klar och fortsätter kanske till efter tolv? Det är ju när jag vaknar upp imorgon! Så säger vi! Imorgon när jag vaknar börjar allt! jaharåååÅ!

Ska även titta på en kisse som mamma tydligen har köpt, jag vill döpa den till porris men det tyckte inte jörgen! Sen är min mamma arg på mig, förlåt då! Bli inte arg för en småsak. pappa skrattade nästan åt dig! Men nu säger jag det FÖRLÅT! puss på dig mamma!

Kissen till vänster ska vi köpa :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback