För vi har bara...

För vi har bara ett år kvar ett år kvar ett år kvar, för vi har bara ett år kvar, ETT ÅR KVAR!
Den sjöng jag och madelen på igår hela kvällen, vi sjöng även för alla som hade tagit studenten.
För ni har tagit studenten för ni har tagit studenten fy fan vad ni är bra eller för ni har bara festen kvar festen kvar festen kvar, ni har bara festen kvar, FESTEN KVAR!

Nu ska jag vara bakis med nathalie som är hemma, vi ska gå och köpa pizza. Jag är hungrig och röksugen så därför ska jag ut med hunden och samtdigit röka och möta upp nathalie halv två, dock måste jag klä på mig först!

min telefonräkning på mobilen är hög, jag borde inte ta med mig mobilen när jag ska ut. Ringer bara massor fyllesamtal som pågår hur länge som helst, det är inge bra!
Nu ska jag sätta fart, hej hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback