fly away, fly fly

All I ever wanted is to see you smiling.

Vad ska man göra när alla problem smyger sig in under huden och gnager bort alla ben och suger upp all blod som vatten och lämnar inget kvar. Finns det något botemedel till att få bort alla problem? Jag vill tro på ett mirakel som tar bort all min smärta, jag vill verkligen tro. men hoppet om tron är snart borta, jag vill tro men jag orkar inte tro längre. Jag vill sätta mig på en sten och bara gråta ut allt som jag har inombords, skrika rakt ut all smärta. Allt det onda vill jag ha bort, verkligen den lilla milimetern vill jag ha bort, rubbet! tårarna är inte slut än, problemen flyger in men aldrig ut. problemet tappar sina vingar och kommer aldrig upp igen. kan inte mina problem få vingar och bara flyga bort? Fly away, fly fly!
jag vill skrika, skrika, skrika, skrika, skrika ut alla smärta, ungefär så här!
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH!
fast på riktigt. jag vet inte vad jag ska göra längre. jag verkligen försöker och försöker att vara stark, men jag orkar inte mer. Fan vad jobbigt det är. jag orkar inte försöka och hoppas längre!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback