VISFESTIVALEN 08

Jag kände att jag behövde skriva det där inlägget, det är killar killar killar i hennes huvud. jag har mycket otäcka minnen med henne inatt, dock får jag inte berätta mer för Nathalie!

Jag har haft skit skojj, dock var jag torr igår och vet inte om jag var bakis eller full. men i fredags var jag mycket onykter och fick med mig nicke till vårat tält. kvack kvack eller vad säger du nathalie?
jag berättar och visar bild någon annan dag, för jag är så jälva trött att jag nästan ser dubbelt, har nog sammanlagt sovit 5 timmar på två dagar så jag ÄR TRÖTT!

men idag låg vi och solade hela dagen, jag har bränt mig på näsan och kinderna! Sex var ida körklar, jahaharåååå!
Imorgon åker jag till landet, vi får se om jag hinner att skriva ska nämligen åka med 14:20 bussen ut till landet! annars skriver jag troligtvis från landet! GODNATT


TACK IDA OCH NATHALIE FÖR EN SKIT SKOJ HELG :D

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha du glömde faktiskt att det är KLÄDER, ALKOHOL & MINA BRUDAR också såklart;P

helgen var riktigt skoj utan nämna detaljer! :P

tack själv "ursäkta-mig-alexandra" ;)

2008-07-13 @ 22:25:22

Kommentera inlägget här:

vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback