hej hej hej hej

Jag är sjukt seg och sjukt mätt i min mage! Egentligen vill jag ta en krogrunda ikväll men det vill ingen annan så ska ta en kvällsfika med nathalie och tobbe om ett tag! Ska klä på mig lite vettigare kläder, sitter i mjukisbyxor och en vittröja utan bh! Inte direkt jätte snyggt att fika i direkt! Kan även tänka mig att det kommer bli mycket folk idag eftersom det var lön igår och det är alltid roligare på lördagen har jag kommit fram till! Det är synd att nathalie inte är 18 för då kunde man ha gått och satt sig och tagit en öl eller cider! Eller man ska nog vara nykter.

Imorgon så ska jag till borensberg med familjen och vänner till mamma! Kan vara trevligt eller rättaresagt bli trevligt! Just nu väntar jag på sms men kommer aldrig något! Thats sucks!
Ikväll vill jag ha en slappoutfit på mig, men ändå kan man inte gå i mjukisbyxor en lördag på ågatan, det går bara inte! Har inte packat upp från pappa än så vet inte alls vad jag ska ha på mig! nu har jag bråttom! Hej hej hej hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback