uppg från landet

Sitter här i soffan med min syster bredvid och kollar på dexter. Min syster tjatar om hela tiden att jag är medlem på så många sidor, det är vel 6 st kanske. Dock är dom flesta vimmelbilder sidor för att kunna se vimmel bilder! Dock börjar jag bli riktigt trött och funderar på att gå och lägga mig, dock dissar min syster mig genom att sova i samma rum som mig. För hon vill inte sova i överslaken i våningsängen och det gör definitivt inte jag.. så hon dissar mig för att sova i pappas och annes rum medans dom ligger i annes föräldrars rum för dom är bortresta. Min syster är inte direkt snäll tycker jag !

Har pratat med tobbe med, dom hade haft det jävligt nice och det första han när han kommer hem är att träffa nathalie och sover hos henne, för "han kom inte hem" bullshit säger jag! haha!

nu ska jag kolla vidare på alla mina sidor som min syster säger! Godnatt så hörs vi igen imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback