typ vilda västern

hela min kropp bränner, det är kokhet. Det är jobbigt för när det kliar gör det superduper ont! men imorgon ska jag sola igen och ännu mer! Jag ska bli brunare än nathalie! Så det så! Annars har jag inte gjort mycket! umgåtts med nathalie och gått typ överallt! men nu ska jag faktiskt hoppa i säng, klockan nio imorgon bitti ska jag träffa henne igen, alltså the nathalieisch! eeeh vad kom det där ordet ifrån? Men iallfall sen ska vi åka och bada! Halleluhja right? På kvällen ska jag träffa robin om det blir så! Vi håller helt enkelt tummarna! Jaharååååååååå!

Idag var det en ål som simmade upp på en av bryggorna i b-berg då sprang jag upp ur vattnet och andades som jag hade sprungit ett varv runt jorden! hur bra är min kondition på en skala ett till tio? jag och nathalie ska iallfall börja träna när skolan börjar, vi äär såååå coooooooooooolischar!

GODNATT! ni hör av mig imorgon igen, troligtvis på kvällen!






p.s min rubrik har ingenting att göra med min text i kvällens inlägg utan jag kollar på någon västern film på 6:an och dom spelar den dära klassiska introt på CS låten som man lyssnade på när man var 14 år! Hela tiden, det är coolt!  D.s

Kommentarer
Postat av: julia.

haha! helt rätt, jag ska ocksåp bli brunast:D

Postat av: LB

sv: tack så mycket :D

2008-07-28 @ 13:00:00
URL: http://laazi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback