Tatuering

Jag vill göra en tatuering, jag blev ännu mer sugen när min mamma har gjort än. Har alltid velat skriva Alexandra över hela ryggen men har börjat inse smärtan över ryggen så vill göra en mindre ungefär vid nackens slut! Jag och nathalie har pratat om det länge, men nu när min mamma har sagt hur ont det gjorde tycker hon att jag ska börja med något mindre, så funderar på att skriva 1990 istället för alexandra vid nackens slut! Vad tycker ni? Vill ha i någon stil med denna text, ca 14-18 cm bred och ca 4-5 hög! Vad tycker ni? 1990 eller alexandra?


Kommentarer
Postat av: annikafinnson

att bara skriva alexandra tycker jag är finast :)

Postat av: linda

alexandra :) är du bra på att göra designer osånt? din är väldigt vacker.

2008-07-16 @ 17:55:19
URL: http://lindanord.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback