stockholm resan

Godmorgon!
Jag är nyvaken och är helt slut i hela kroppen! Stockholm igår var mycket kul, dock min syster till ett stort ego förstör alltid våra resor med sitt stora ego och ska ha ha ha! Hon nöjde sig inte när hon var en stor diamlåda inne på grönan utan skulle ha mer och mer! Hon är 14 förresten!
Karuseller åkte jag, dock ville ingen sitta bredvid mig. Jag är totalt livrädd för karuseller. men jag åker dom ändå, det är en härlig känsla men fart och höjd är inte min grej! Alla bilder såg jag livrädd ut och skrek rakt ut! men en bild fick jag till ett leende för att visa för pappa! Dock var det svårt att få till ett leende!

Hem resan var mycket rolig på tåget, en bit iallfall sen vi fick veta att någon kontaktledning i linköping har åkt ner så vi var tvunga att åka buss från norrköping hem! Så kom inte hem förns vid kvart i ett! Jag fick pappa att skratta två stora gånger på tåget dit och tåget hem! min pappa har svårt att skratta och skrattar knappt! men jag fick honom att skratta! Är lagom stolt!

På tåget dit slappnade jag av och råkade fisa! Det var absolut inte meningen men jag slappande av! (tycker inte om att åka tåg) pappa börjar verkligen asgarva och syrran och anne med. Jag får ont i magen av garv och till slut gick det över! På hem resan tyckte jag anne sa! "hoppas vi inte stannar på alla platser för att mjölka kor" när jag skulle berätta för pappa fick jag alltid bara fram "jag tyckte hon sa" sen började jag as garva och fick inte fram något! Sen skrev jag ner det på ett papper och pappa börjar asgarva, sen läste anne och hon började skratta med! sen skrattade jag så mycket att jag fick ont i revbenen och då skrattade pappa mer för jag var tvungen att halvstå i stolen när jag satt!

min pappa vann även en jätte stor basketboll i ett stånd inne på grönan! Anne satte upp den på hatthyllan över oss och jag sa "den kommer ramla ner" nej nej, sa hon och vi började åka, efter ett tag skriker pappa " BOOLLLLEEEN" hahahahahaha

nu ska jag städa och duscha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback