rosa gummistövlar med vita prickar på

Det verkligen öste ner förut och jag fick panik eftersom jag bara hade med mig ett par tygskor eftersom alla mina skor  är hos min mamma. Så jag och nathalie och hennes mamma gick upp och kollade på gummistövlar, jag hittade ett par rosa med vita prickar på, var rea så dom kostade 100 kr. Ingenting när man behöver ett par!

Nu  duschar nathalie och sen ska hon bara packa ner allt så ska vi vänta in ida och sen bär det av. Dock blev det att åka lite senare än väntat! Men jag är så jälva pepp för tillfället. YEAAAAAAAAAH!


Kommentarer
Postat av: mandy

vilken fin blogg du har!



hah, jag hittade också ett par skitsnygga gummistövlar i rosa, fast med blommor på! på rusta för 149 kr:D


Kommentera inlägget här:

vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback