patetiskt ensam

Jag vet inte om jag ska skratta eller gråta, jag har en sådan konstig känsla i magen. Nästan så jag får ont i hela kroppen! Vad är det med mig? jag har haft sjukt sjukt sjukt tråkigt ikväll! Om det är fint väder imorgon så blir det berg med vännerna! Annars drar jag och nathalie och shoppar, om det blir berg så blir det! jag, nathalie, tobbe, viktor och madelen! Skit skoj! Så vi håller tummarna för vackert väder imorgon med strålande sol!

jag vill inte vara singel längre, jag vill ha sällskap om natten och någon och gå hålla handen på stan eller stranden, pussa på någon i vattnet och vara så jälva kär! Får ta och sätta på en finne på kryssningen på lördag! jag och nathalie kan ta var sin! Nej usch, vad fan är det jag skriver! Fy fan vad patetiskt ensam jag är!


en bild från sommaren 2007

Kommentarer
Postat av: Anna

ibland är det nyttigt att vara ensam!


Kommentera inlägget här:

vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback