om och om igen.....

Har satt mig ute på altanen nu, dock blåser det mycket så har lika mycket kläder som förut, Ska om ca en timme gå ner till grannen ca 30 meter neråt och grilla med dom. ska vel upp och ta på mig lite vettigare kläder än, svarta slitna mjukisbyxor och ett skrunkligt vitt linne och en stor UCLA tröja över och håret åt alla håll. Dock har jag inte varit här på två år så dom lär vel inte känna igen mig förhoppningsvis... mysko!

Its a bag in da box, alltså jag stör mig på mig själv just nu, lyssnar på låten hur mycket helst men jag hatar den fan hur mycket som helst, det är så den har blivit bra men ändå inte. craaazyy, eller SICK som nicke går runt och säger JÄMT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback