Natti natti

Hemma från stan, eller varit det ett litet tag! sitter hemma hos min mamma vilket jag inte har gjort på ca 2 veckor. Men skönt att vara hemma! Har käkat lite mat och funderar på att hoppa i säng snart! Imorgon ska vi till söderköping för att hämta våran nya kattbebis! Jag ska självklart få köra dit och hem, ska även tanka för första gången! Vi håller tummarna för det tycker jag! Annars har jag inte gjort för mycket idag, varit hemma hos nathalie med ellenor och sanna! Dom har färgat håret på nathalie och det blev jätte fint!

Nu ska jag checka vidare det jag brúkar göra, t.ex som läsa olika bloggar och besöka bilddagboken och diverser andra hemsidor! Ha en bra fortsatt kväll så skrivs det nog igen imorgon innan söderköping!


jag saknar mitt långa bruna hår

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback