Mitt liv

För 5 år sedan..
var jag 13 år och hade gått ut sexan på brunnbyskolan och även flyttat till min mamma i stan och skulle börja i en ny skola som hette skäggetorpsskolan och fick även ny kontakt med nathalie och nattis och massor av andra gamla vänner jag haft när jag var mindre och gick på nygårdsskolan.

För 3 år sedan..
var jag 15 år och hade gått ut åttan och hade en pojkvän som jag var jätte kär i och livet lekte den sommaren och jag träffade massor av nya kompisar som idag jag inte är kompisar med men det var en mycekt bra sommar

För 1 år sedan..
Var jag bakis på öland med min än isabelle, och även min extra mamma fick åka in på akuten i kalmar pågrund av magsmärtor, jag hade sommarlov och skulle på hösten börja andra året på byggprogrammet

För 4 månader sen..
Hade jag pojkvän som hette jonas och jag var väldigt lycklig och trodde jag skulle få vara det. Jag såg även fram emot sälen och jag mådde riktigt jälva gött. Jag hade även mitt livs val i skolan om vad jag skulle bli när jag blir stor och gått ut skolan.

Igår..
Var jag trött och shoppade och åt tacos med min familj och sov bort hela kvällen, det var även söndag.

Om 1 år..
är jag 19 år och har tagit studenten och har körkort och även kommit in i riktiga jobbvärlden med ett fast jobb på en plattsättningsfirma någonstans i linköping och har forthoppningsvis min egna lägenhet och är även smal och kan ha snygga kläder och ingen som tjatar hur tjock och ful jag är!

Om 2 år..
har jag fyllt 20 och älskar att kunna gå på systemet och har en bra kariär i byggbranchen även en pojkvän som jag bor ihop med och så fyller min extra mamma 50 år så vi ska åka utomlands med familjen, jag har fortfarande mina tjejor och mina bygggrabbar och jag älskar livet!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback