mindre sur

Fortfarande sur men inte lika mycket!
men ska försöka bli glad genom att ta en fika med min vän lovisa! Ska träffa henne om en timme! Är hos mamma för att få hem PS till pappa för att försöka klura ut hur man gör osv! Fick med mig ett USB minne men på något vänster fanns det inget på minnet och det funkade inte överhuvudet taget! Så blev att leta reda på ett nytt hos min pappa och sedan åka hit och lägga över det! så nu håller vi tummarna att det funkar hos min pappa med! nu ska jag sätta mig framför tv och vänta att klockan ska bli ca kvart över fyra då jag ska ta bussen in till stan!

Dagens outfit idag blev, svarta höga shorts och det gråa linnet jag köpte på gina igår! Jaharååå!

Kommentarer
Postat av: melinda

ja, det tror jag oxå :D undra när första bilderna kommer synas på deras tvillingar!?


Kommentera inlägget här:

vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback