låtar och folk

När jag hör vissa låtar förknippar jag saker jag har gjort under låtens speltid. T.ex
Will.i.am - She´s a star När jag och johan hade våra bilturar i vintras/våras, vi lyssnade på den om och om igen under bil färdarna..
Bys - Do you wanna fuck När jag och isabelle alltid sjöng den på fyllan, sommaren 2006.. vart vi än var så sjöng vi den.
Braveheart- Irish-CELTIC BAGPIPES -  Amazing Grace Bagpipes  Jag och mimmi sommaren 2007 hos anders, våran låt. Vi sa att det var våran låt, vi skulle lyssna på den om vi saknade varandra..
Chuck berry - let´s twist agian Alla fest minnen med brudarna, hur många gånger vi har dansat och sjungit till låten, jag älskart
Jag kan rabbla upp hur många låtar som helst, har ni också sånna minnen?  Vissa låtar jag inte lyssna på för att jag har för hemska minnen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback