JAG BRYR MIG INTE!

Ibland slår tankarna över och det har dom gjort igen. Jag hatar när det blir så, i huvudet far konstiga tankar om allt som jag inte vill tänka på. Jag orkar inte skriva mer, vad är det för mening med det när man inte trivs med det man sitter vid och när man inte har något att skriva om. mitt liv är inget roligt längre, det händer inget! jag sitter hemma och äter mig ful och tjock. Jag är trött jämt för att jag aldrig gör något, och om jag gör något, super jag mig jätte full eller fikar med tjejorna.
Just nu sitter jag i världens o skönaste stol och vid världens segaste dator från 1700 talet, eller inte dirket men den känns som att den är där i från. Jag köpte den här datorn när jag gick i sjuan då den var äkligt bäst. Nu duger den inte till något och klarar inte av den nya tekniken. Jag vill ha musik, men datorn klarar inte av mer musik för då kommer den aldrig igång. Det tar ca 5 minuter för den att starta och ytterliggare 5 minuter att bli klar att göra något på den. Jag har sådan stor lust att slänga ut den genom fönstret och skrika åt den. Mina högtalare suger kuk och allt är fel i mitt rum, jag har världens minsta tv som knappt vill funka, jag har inga garderober till mina kläder för alla kläder får inte plats. Mina skor får inte plats i mitt rum, det ser ut som skit i mitt rum.

jag vill ha kärlek, någon som älskar mig, någon som håller om mig, någon som sover med mig om nätterna, någon som gör mig till den lyckligaste i hela världen.

varför är det alltid jag som aldrig får vara med om det ? varför är det alltid jag som får dom dåliga killarna som antigen är otrogna eller tycker jag är för ful och fet? VARFÖR ÄR DET ALLTID JAG? varför är det alltid alla som kollar snett på mig, kan inte någon i denna jävla hor värld berätta det för mig?

varför har jag gett mig in i en branch där jag aldrig kommer klara mig, jag kommer bli utskrattat och hånad i ansiktet varje dag. VARFÖR I HELVETE VALDE JAG BYGG! jag ångrar allt i mitt liv, jag vill inte gå bygg längre, jag vill inte gå i skolan, jag vill inte göra något åt mitt liv, jag vill flytta här ifrån och börja om från noll. jag vill börja om mitt liv. Jag har inget liv i denna stad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback