jag blir sur

Ibland kokar det i hela kroppen på hur jag själv blir behandlad av min egen familj! Jag får inte bo hos min pappa pågrund av hans fru, min syster går alltid före för allt för att det är hennes dotter och det är inte jag! Helt plötsligt har hon fått en häst, fick jag det när jag var 14 år? Fick jag en moppe när jag var 15 år? Nej det får jag inte pågrund av att jag har dubbelt av allt! vadå dubbelt? jag kan ju för i helvete inte rå för att mina föräldrar har skjilt sig? Jag hatar att hatta mellan min föräldrar och att både tycker olika jämt jämt jämt! Hos pappa för jag göra det men det får jag inte göra hos mamma, alla har olika regler varje vecka får jag stå ut med olika regler! Jag flyttar mitt liv varje söndag till två olika hem! Fast att jag är 18 år är det så jälva jobbigt! Någon kan fråga "oh kan jag få låna din blommiga klänning på fredag?" då måste jag oftast svara "den är hos pappa eller mamma och jag orkar inte hämta den" t.ex som denna vecka jag glömde mina p piller och nu måste jag sluta och vänta tills jag kan börja igen vilket kan ta flera jävla månader pågrunda av att mitt nya paket ligger i skåpet hos min pappa som var på öland! Att ha skilda föräldrar SUGER! Det är ingen av mina "4" föräldrar som tänker på hur jag känner med att flytta mitt liv varje söndag! Jag orkar inte flytta mitt liv längre! Jag vill ha ett stadigt liv på ett ställe. FÖR I HELVETE FÖRSTÅ DET DÅ FÖRBANNADE JÄLVA SKIT FÖRÄLDRAR!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du kan bo hos mig jämt så slipper du fara ...

2008-07-31 @ 14:16:36

Kommentera inlägget här:

vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback