HATAR LARM!

Ibland är det ganska dåligt att ha larm i huset! Speciellt när man själv inte har en larmknapp. Så när jag kom hem nyss var det ju såklart larmat. Eftersom anne´s föräldrar hade varit här och hämtat tvätt larmade ju dom såklart! Jag öppnar dörren och det börjar tjuta! Som tur var ju tomas hemma som har larmet också våran granne! Så sprang över dit och hämtade larmet och tryckte av coh ringde panik till pappa! HALLÅ! sen ringer dom från sos och kollar vad som är fel. och då ska vi säga ett lösen ord, tror ni jag kunde det? NEJ! Jag har panik än! Usch!

stanrunden gick bra men fy fan vad varmt det var! Herregud! Köpte hudloution och ett läppglans, alkohol och MC! Jag är trött än men ska nu gå ut och ta mig en cider och ta en cigg med tobbe och lugna ner mig! Sen ska jag hoppa in i en snabbdusch! ajuste köpte även ett par solglasseeees! As nice är dom! Visar bild senare om jag hinner! Kvällens outfit kommer också, men endast om det hinns!

Hejså länge


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback