Goodmorning

Jag är inte direkt nyvaken, vaknade vid halv elva av att jag var väldigt kissnödig. Tänkte hålla mig och somna om men det gick inte! Så har ätit frukost, blev makrill och knäckebröd! Mumsigt! Ska snart hålla här i från, alltså landet för att åka hem! Då ska jag nog träffa bellahängpung! Annars ska jag inte göra något speciellt! kanske träffa tjejorna! Helt enkelt sånt som märks!

Inatt drömde jag en väldigt hemsk dröm, drömmde att vi hade en valp sen blev den snodd på willys men det var inte willys utan ett dans ställe bland maten, hel knasigt! Sen när jag skulle hem klättrade jag upp från balkongen, alltså drömmen var helt SICK!

 Nu ska jag gå upp och packa ner allt i min väska och gå och ta mig en cigg funderar jag på! Höörs hemma puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback