en tiger

Godmorgon! Igår somnade jag nästan direkt när jag la huvudet på kudden men det ville jag inte! Jag har nämligen fastnat för ett pogram som går på femman, det bärjar runt tolv ett, beror på vilka dagar och heter Paranormal state! Idag börjar det 00:35 och slutar 01:05! Handlar om spöket, ett gäng ska bekämpa andar eller liknande! Riktigt bra är det!
Nu ska jag ta och ringa till nathalie och väcka henne och tobbe! Tror jag ska ge dom en överraskning! nu har jah bråttom! hej hej hej hej

Kommentarer
Postat av: em

svar: faaan, tack så mycket :D va glad jag blir :) hahahah ja. S.O.A.P var ju så jäkla populära innan. fattar inte hur man kunde gå runt och se ut :S jisses. :D ha en fin dag!


Kommentera inlägget här:

vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback