en dag i berg med tobbe

Jag vaknar till av att syrran kommer in och hämtar plattången och ska kolla vad klockan och ser att jag har två nya sms! Kollar första var vid sex på morgonen och det andra var fem minuter sedan, då var klockan kvart i nio! Skickar tillbaka va? så ringde tobbe upp som och säger att han är hos mig om 30 sekunder! Så det var bara att ta på sig något och gå ner och se att han kom där! håret stod åt alla håll och jag kunde knappt kolla! Sen gick vi och la oss till ca halv tolv! Åt frukost och sedan cyklade vi iväg till berg! låg där mellan ett och ca fem! Jävligt skönt och roligt var det! Badade och hade det skojj! Nu är jag helt slut och känner att jag börjar kallsvettas av att det är så varmt! Blääääää!

ska ut och ta en cigg och sedan ta en kalldusch! Brun har jag blivit så det står härliga till! Det är SKÖÖÖNT!



Kommentarer
Postat av: linda

låter trevligt :)


Kommentera inlägget här:

vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback