Emil den knasiga

ikväll har det varit en mysig kväll på 55:an! Drack och hade det trevligt! Nu sitter jag här vid min dator och halv sover! Lillkissen Zimba busar med allt som rör sig! Springer in i dörrar osv, men nu kom min lillebror och förstörda typ allt! Elak jävel han är! Smsar även med min älskade mupp, hon tycker jag är fucking bäst skrev hon i senast smset! Jag kanske är det, iallfall i hennes ögon!!

okej nu till varför jag skriver ett inlägg! tänkte nämligen först inte göra detta men måste bara bjuda er på en väldigt ful bild. Emil blev en brat för en dag, han är ett ex som jag är bra vän med! Coolt va? det ända exet jag har bäst kontakt med!


men egentligen ser han ut så här :D

Kommentarer
Postat av: julia.

shit vilken skillnad det var mellan korten!

Postat av: melinda

hehe ditt ex va finare när han inte va en brat ;)

2008-07-30 @ 11:02:45
URL: http://melindalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback