busskaos

Hej bloggen!
Kan man verkligen skriva så ? verkar lite fjuttigt från min sida så därför börjar med att skriva..

God eftermiddag nu ska jag berätta för er vårat lilla drama i stan med att kolla till polisen! Efter bök och stök hemma hos nathalie kom vi in till stan och för att sedan ta bussen upp till polisen. tobbe säger att 11 går dit upp, visst tänkte vi medans jag visste att 2 också gick upp dit, men vi skulle ta 11 för det var mindre folk på den. bara att det stod Tallboda på vilket vi inte märkte förns bussen åkte iväg. Så tillbaka till stan fick vi gå och sedan ta rätt buss alltså 2:an men då stannade den inte på rätt plats och vi skrattade, men vi insåg sen att det var närmare. Jag hatar dom nya bussarna vill jag lova! Vel hos polisen gick det fort att fixa mitt pass. Blev hur jävla fult dom helst! "Försök se så neutral ut som möjligt. " Kan ni tänka er vilken pose jag fick fram då ? Herregud! Ska hämta det på onsdag!
Sen åkte vi in till stan med 2:an igen och kom då på att alla måste gå av på rese när vi lika väl kunde fortsätt våran resa till nathalie, gud så krånligt allt är! Jag fick nog och såg att 620 skulle gå snart så gick på den! Sen släpper inte busschaffören av mig men den släppte på folk! Alltså vad är det med bussarna egentligen? I GET CRAZY !!!!

Nu ska jag ta något att äta, vet inte vad än. sånt som märks!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback