b-berg

Yes, jag har bränt mig! Hur kul är det på en skala ett till tio? Har legat med familjen i B-berg som mamma säger (borensberg) hela dagen! riktigt kul var det faktiskt!
Jag måste få berätta något riktigt knasigt! När jag smörjer in mig med olja utan någon faktor i bränner jag mig inte alls och blir bara brun men när jag inte smörjer in mig med något bränner jag nästan sönder mig! Det är sjukt! så ska bort med nathalie till maxi och köpa mig olja så jag blir mer bränd imorgon! Då vi ska till b-berg igen fast denna gång ska nathalie med! men det ser hur mörkt ut som helst här i linköping. solen skiner inte längre och det är åskluft! Ingen åska tack!

ska hoppa in i duschen och sedan städa iordning mitt rum! Skriver mer senare ikväll och lägger in bilder från igår och idag :) Hej hej hej hej

Kommentarer
Postat av: Jessi

jobbigt att bränna sig :/

Postat av: Evelina

Svar: tack detsamma :) jo min dag har varit bra :) din då?

2008-07-27 @ 18:32:02
URL: http://ewelinaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback