allt möjligt

nu är jag hemma från fikat med tjejorna, eller har varit det ca en halvtimme men min kära syster hade datorn. Ska snart hoppa i säng och kolla lite på tv! Ska upp redan halv sex imorgon! Kommer vara död i stockholm. men det blir kul kan jag tänka mig! På fikat satt vi och pratade om vis från när vi åkte och tills vi kom hem.

Vet inte riktigt vad jag ska ha på mig imorgon, funderar på leggins och sen min vita klänning från cubus! Dock tog jag den klänningen idag och hade på mig den i ca 2 timmar , men det gör vel inget? vill även ha den på lördag då min mormor och morfar firar att dom har varit gifta i 50 år, riktigt stort!  Vill ju vara fin på deras dag! Kanske hinner med en liten stan runda i stockholm och hittar en söt klänning!

Klänningar och skor kan man inte ha för mycket av, jag har ca 40 par skor och säkert 20-25 st klänningar. Helt otroligt! När jag flyttar hemmifrån ska jag ha en stor garderob som får plats med alla mina skor och alla mina klänningar och alla andra kläder! Dock har jag mer mjukisbyxor än vad jag har jeans! Har vel 3-4 par jeans! hallå lixom!

har även kommit fram till att det inte blir någon utomlands resa för mig i år, funderar på att köpa mig en laptop i stället och sen gå och tatuera mig! mamma har erbjudit sig att bara 600 kr av den! men en sak vet jag iallfall vad jag ska göra när jag får mina pengar! GÅ PÅ KROGEN, för det var mycket länge sen nu! Över en månad, senast var faktiskt på studenten.

jag bara babblar om allt möjligt, kan inte vara roligt att läsa. men nu ska jag göra lite annat på datorn, typ som att kolla runt på bra men billiga laptops!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback