tung väska!

Nu hemma från stan, som sagt blev det inköp av alkohol tills imorgon. Väskan vägde bly vill jag lova! Det var ju inte lite jag skulle få med mig hem! tre påsar fulla! Blev ju tvungen att ta med mig ida´s hem också eftersom hon jobbar ikväll! Men men! Nu väntar jag på pizza, mumsfillibabba! Äkligt gott faktiskt! Känner mig tjock denna helg men på söndag ska jag och bellut faktiskt köra ett spinning pass! Duktigt av oss!
Men ikväll blir det hemma kväll med min kära mor! Det kan nog blir väldigt tråkigt, men sånna smällar man får ta! Kanske drar en tävling på Wii med brorsan efter pizzan. Kan nog bli kul!
Nej nej nu ska jag gå ut till vardagsrummet till brorsan och se på tv! Hej hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback