Tröd så det står härliga till!

har nu tagit bort alla mattor från trappstegen och det stinker Tröd i hela huset!
Väntar nu på att det ska torska så jag kan börja slipa alla trappsteg.
Ikväll blir det party, dock utan alkohol efter det inte finns pengar till det.
är äkligt sugen på att dricka ikväll!

Igår såg jag på film med TK och Bellut!
Vi kollade på Dube, where is my car! Sen åkte bellut hem och jag och tk kollade på någon film men då somnade jag! Typiskt mig att somna till filmer! Imorse vaknde jag och tk vid elva då blev det frukost och sen åkte tk hem!
Då färgade jag om mitt hår! Det blev inte perfekt men jag får se ut så här ett tag.. Det är nästan lite coolt också, men också jävligt fult!

antigen har jag något fruktansvärd mensvärk eller så har jag allmänt ont i magen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback