Träning!

sådär nu väntar jag på att duschen ska bli ledig så jag kan duscha efter passet!
Det var riktigt kul och nu ni ska ni få veta vad jag har tränat! ett kärringpass med massor 40 åringar
Motion - medel! Typ som step up och arobics.. Det var riktigt jobbigt ett tag och det tar! Jag skäms inte!
Och det är mycket skönare än sätta sig att åka in på ett gym inne i stan som är fullt jämt!
Detta ska jag och bella göra nu framöver tills BQ festen den 26 april, då ska vi vara hetaste på festen!
På lördag ska vi köra något som hette mage/lår och rygg och på måndag blir det box.. Ser ifram emot det!

Nu ska jag duscha och sen ta mig till sängen och sova!

P.s imorgon ska jag färga håret ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback