Skoldag

Det var riktigt svårt att komma upp imorse, men upp kom jag och iväg i rätta tid!
Vid fem över fick jag något konstigt bakslag och var abslut tvungen att ha leggins på mig idag! Så i sista minuten sprang jag upp och bytte, frågade vad klockan var och den var tio över när jag skulle ta på min tröjan. Fick små springa till bussen och där träffade jag bellut, så fick lite sällskap!

Väl i skolan var det visst sista dagen på R&O och det hade jag totalt glömt bort så vi städade hela dagen, vilket var mycket bra så jag slapp angstranga mig (Stavning ?) sen efter lunch fick vi smörgårdstårta och varm chocklad! Gott! Sen drog jag in till stan och shoppade lite smått med ida sen fikade vi och pratade om allt..



Svart t-shrit HM 129 -:
Fattade senare när jag kom hem att det var det här aids som HM hjälper, Iallfall är det timberland som har gjort den eller hur nu det var.



På köpet fick man 10 kondomer och en färsig påse jag gick runt och flasade med..


VIt långärmad tröja - BIK BOK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback