Sjuker

Nu sitter jag här igen, borde egentligen vara i skolan nu men är sjuk!
jag sa ju igår att jag skulle berätta om min kväll i lördags men jag somnade i soffan igår och sen fastnade jag för filmer hela tiden! Först Underbara älskade och sedan ronja rövardotter sen var det ju coyoute ugly (stavning?) Sen somnade jag! Och idag orkar jag inte riktigt heller faktiskt, mår inte alls bra! Hela kroppen värker och jag vill träna idag egentligen!

Men kan säga att kvällen blev faktiskt mycket bättre än förväntat, alla var hur trevliga som helst och man kunde faktiskt vara sig själv! trots att man var lite onykter. Det brukar ju alltid vara så att några är lite oförskämda och säger inte ett ord till dom, dom inte känner men så var det inte! Alla pratade med alla och jag kan bara säga
TACK BENNE OCH RIBECKA FÖR EN JÄTTE BRA KVÄLL =)

Nu ska jag fortsätta sova, har sovit tills nu och ville bara ladda hem en låt. Hej hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback