Sälen eller solsemester?

Idag har pappa kollat runt lite på vad vi ska göra när han fyller 40 på påsklovet. Vi kollade på stugor runt om i sälen, men det mesta var uppbokat så jag hoppas på en veckas sol semester. Det skulle inte sitta fel med en veckas pressning under het sol! Men att åka skidor är otroligt kul det med! Skulle faktiskt inte förvåna mig om vi åker till italien och åka skidor för det vill verkligen pappa, men jag röstar för en sol semester!

Vad tycker ni är roligaste/skönast?
Skidor eller solsemester?

Kommentarer
Postat av: Johanna

Åh, jag röstar för skidsemester. Gärna med solsken så man kan sitta i en snögrop och lapa sol :)

Postat av: Anonym

skidesemster är jätte roligt.. men man tröttnar efter ett par dagar..
jag väljer nog solen före snön faktiskt (:

2008-01-17 @ 10:43:32

Kommentera inlägget här:

vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback