Pussar hit och dit!

Glömde mitt upp allt skrivande om något otroligt som hände idag!

Jag kände verkligen att jag behövde ett paket mentol, allt står inte rätt till åter igen i mitt liv. Men iallfall så jag bad tobbe att köpa och anton ville också ha. Så när vi sitter i matsalen så säger ville jag gå så fort som möjligt så jag fick mitt paket. Då säger Tobbe att jag var absolut tvungen att pussa anton på kinden och han mig bara för att små reta oss! Vi springer bort till macken och när vi ska gå över vägen vägrar tobbe att gå över innan vi skulle pussa varandra. jag får värsta anfallet och börjar slå tobbe och anton stod bara och skrattade. han var lika arg han! Där stod vi säkert i tio minuter, till slut blev jag så arg så jag tog hela anton´s ansikte och gav honom en stor saftig puss på kinden och vad vi skrattade sen var det anton´s tur och då skrattade jag för fulla muggar.

Det första anton säger är
"fan nu får jag ju massor smink i munnen"
" Du kan vara lugn har bara masscara idag"

Det var riktigt rolig, ni kanske inte tycker det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback