Partylördag

Igår somnade jag redan vid halv tio, rekord för min del på en fredag iallfall!
Imorse när jag vaknade, vaknade jag upp dunder förkyld. Usch!
Det är inte bra så nu väntar jag på att mamma ska orka gå upp på centrum för att köpa nässpray åt mig,
det börjar bli kris nu! Sen ska jag ta en varm dusch och ta lite te, men innan ska jag sola!
Jag får inte bli sjukare nu tills ikväll! Inget ska förstöra min kväll!

Vet absolut inte vad jag ska ha på mig ikväll, det blir nog helt freak om ett tag när det börjar närma sig kvällen!
Blir vel som alltid att jag ringer till mimmi och beklagar mig som en liten unge som inte kan välja godis eller något!
Hon vet det mesta vad jag har i min garderob! Tur kommer anne sen med ett par knä strumpor till mig så jag kan ha mina nya pumps!

Nej nej nu kan jag inte hålla mig längre! Hej hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback