Lite smått patetisk text.

Känner mig för tillfället fruktansvärt patetisk.
Vet inte varför men känner mig helt förstörd i hela kroppen. Känns som varje dag rasar en liten del av mig av, den vill aldrig klättra upp heller. Snart kommer mig kropp att förvandlas till aska. Jag behöver kärlek från folk inte hat som jag får! Jag vet inte riktigt vad jag gör för att få detta hat mot mig. jag kan inte sluta röka och då är jag en fjortis, eller rättaresagt jag vill egentligen inte! Jag vet att jag är inte som alla andra smala tjejor, Jag vet att jag är större än alla andra. Och det är bara jag som kan göra något åt det, inte någon annan. Jag vill ha någon som jag kan prata med när jag är ledsen som finns där när tårarna rinner ner, någon som håller om mig och pussar mig på pannan och säger att allt kommer bli bra! Men istället får jag höra "Du kommer alltid att se ut så där om inte större, sluta klaga på dina småproblem, tjockis" Det sårar hjärtat fast att jag inte försöker ta åt mig, men ibland gör man det ändå. Jag känner mig overhört ensam, och dom senaste nätterna känns det som att jag har gråtit mig själv till söms. Jag vill inte ha det såhär.
 Vart är du ? Du som ska ge mig kärlek och som jag kan ge kärlek tillbaka.

Kommentarer
Postat av: L i n d a . B l o m

Svar: Jadå, gör de :) Bara du skriver var den kom ifrån :)


Kommentera inlägget här:

vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback