lite smått och gott!

Satt precis och kollade runt i min musik mapp och hittade några gamla låtar från min tid tillsammans med dan. Kommer ihåg musiken vi lyssnade på så väl, annorlunda på den jag lyssnar på idag!
T.ex against me, rise against, backyard babies Social Distrotion, Skitsystem, slipknot, ebba grön och speciellt thåström och sådan där musik!
Sitter och laddar hem än massa sådan musik nu bara för att blicka tillbaka på hur året 2005 var.

Några låtar jag kommer mycket väl ihåg är
Against Me! - Baby, I'm An Anarchist
Against Me! - Problems
Skitsystem - 14 - Allt E Skit
Skitsystem - 13 - Krossa Mig
Slipknot - surfacing
Ebba grön - Staten och kapitalet
Ebba grön -  Häng gud (kyrkversion)
Thåström - Keops pyramid
Inte min musiksmak  längre utan nu är det trance som gäller i mina öron, men lite kul att blicka tillbaka som sagt!

image274image275

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback