jaharåååå

Senaste:
Kompis/kompisar du träffade - Jocke och ida
Personen du pratatade med - Isabelle
Du fick SMS av - Ida
Du kramade - Ida

Imorgon:
Är det - Partylördag
Planer - Festa
Något tråkigt som händer imorgon - inte vad jag vet

Frågor och svar:
Det första du gjorde i morse - kollade mobilen och frågade om skyss till stan
Vad åt du sist - paprika
Vad irreterar du dig på - oh vad mycket speciellt min syster
Tror du på distansförållanden - beror helt på kärleken
Vem tänker du på just nu - Hemligt
Tror du att personen tänker på dig också - Det hoppas jag
Vart reste du sist - Spanien
Vad gjorde du igår kväll - Sov och var ute på promenad med bellut
Liknar du din mamma eller pappa - mamma med ansiktet och kroppen och pappa med näsan
Ler du ofta - fråga mina kompisar, jämt!
Önskar du dig något när du ser en fallande stjärna - Ser aldrig någon
 I vems säng sov du i igår natt - Min egna
Vilken färg har din tröja - mörkgrå

Sorg:
Har du någonsin gråtit tills tårana tagit slut - det har nog hänt
Har du någonsin gråtit dig till sömns - alldeles för många gånger
Gråter du när du skadar dig - Det beror på vart man är men skrattar nog mest

Lycka:
Är du en glad person - Jag vet inte
Vad gör dig glad - tjejorna
Önskar du att du var lyckligare - Oh ja
Är lycka överskattat - NEJ
Kan musik göra dig glad - Oh ja väldigt

Kärlek:
Har någon annan än din familj sagt jag älskar dig? Oh ja
Har du någonsin sagt ''Jag älskar dig'' och menat det -  Ja
Har du en flick/pojkvän - Nej
Är du nöjd med det - nej
Är du kär - jag vet inte

Hat:
Vem hatar du verkligen - säger jag inte, hemligt
Har du någonsin gjort en hat-lista - haha ja i typ lågstadiet
Är du en mobbare - Nej
Har du varit så arg på någon så du börjat gråta - Många gånger
Har du blivit sviken någon gång - många gånger, tyvärr

Skola:
Gillar du skolan - bara när tobbe,anton och henke är i skolan
Favoritämne - frukostrasten och lunchrasten på tis,ons,tors
Värsta ämne - naturkunskap, svenska B samhällskunskap och PA
Har du spytt i skolan nån gång - haha ah
Är skolmaten god - inte den bästa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback