inne från kylan

Det blev en liten promenad genom stan, skönt var det att komma ut lite!
Men kallt är det ju som in åt helvete (ursäkta språket)
Men nu är jag äntligen inne, eller har varit det en litet tag!
Har även ändrat lite på bloggen som ni ser!
nu får gärna kommentera och säga om det är bra!

Imorgon blir det nog troligvis stan med bellut.
Sen kanske hem till andy och se på hans nya kissekatt!
han säger att den är super söt!
Scarface har han döpt katten till!

Det är super skönt med studiedag imorgon!
Så imorgon ska jag sova ut hoppas jag får det bara!
mamma för alltid så mycket väsen när hon ska till jobbet!
Eller så stor vovven och gnällar utanför min dörr och vill in!
Värsta är att han ger sig inte förns någon öppnar dörren,
Kommer han in och ser på än sen vill han ut!
Han vill vel se om man lever ^^^

Nu ska jag faktiskt bege mig till sängen och vara tjock!
Ska äta jordnöttsringar och dricka fanta!

Ajuste träffade ida innan jag åkte hem med!
Min lilla älskling var ledsen, men imorgon hoppas
jag att få träffa henne igen. Hon lyser upp min dag!
En sån vän ska alla ha och jag har en sådan!

Det blev ett långt inlägg fast att jag inte ville det!
Hmm, undrar om någon orkar läsa allt?
Nej nej om man ska bege sig till sängen nu iallfall!
Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback