hahahaha

Idag har varit en lugn dag!
Börjar med frukost i matsalen med tobbe natta hamid och johanna sen blev det attgå på Sh en timme sen hade jag och marit håltimme till halv elva och då hade vi något frågosak vi skulle göra som tog ca 45 minuter!

Idag fick jag reda på något roligt om min bygglärare!
han berättade en liten pinsamhet han hade varit med om, riktigt skojj faktistk!
Det var så här!
Han var och fiskade och var absolut tvungen att göra nr två och precis han var på fiske tävling fanns det en järnväg så 10 meter från järnvägen sätter han sig och gör nr2 och så kommer ett tåg och dom tågen åker sakta! Så alla i tåget satt och stirrade på honom när han satt där! hahahaha
Kanske inte var så kul ?

Nu väntar jag på elvis ska komma till mig så vi kan färga mitt hår, reslultat kommer senare!
Här kommer lite bilder från omklädningsrummet idag =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback