Godnatt

Nu är jag hemma från bilfärden med johan. Den var väldigt trevligt!
Vet inte hur jag ska beskriva den men den var läskig och ett tag trodde jag att jag skulle bli mördad vid en sjö någonstan åt helvete. Var nog mellan landeryd och åtvidaberg. Långt var det iallfall!
Måste berätta en jätte rolig sak som johan kan bli sur över. Men han tutade med röven förut och då blev det kalabalik, haha! Det vi trodde var en person med stora öron enligt mig var ett träd som speglade sig!
Vi såg också en spökbil som bara försvann. Sen vart vi hungriga och tog drive in på MAX. Mycket värt!
Johan bjöd ju eftersom fattiga jag har endast ca 30 kr tills den 31.

Nu ska jag fortsätta min resa till sängen och imorgon ska jag sova länge, länge!
Måste även också säga att vi sjöng fint där i bilen till losing my way med justin och lite andra låtar!
Han fick ju allt en skiva av mig så han kunde ha lite bättre musik, dock skrattade han nog till den mesta musiken.
Speciellt let´s twist agian tror jag. hehe =)

Hoppas ni har haft en trevlig fredag för det har jag. Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback